ДОСТАВКА, ОПЛАТА, УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка по Україні здійснюється компаніями Нова пошта та УкрПошта.
Доставка оплачується Покупцем відповідно до тарифів транспортних компаній перевізників при отриманні товару.

При оплаті замовлення до 11:00 ранку товар відправляється в день замовлення (крім неділі).
При замовленні оптових партій, терміни і методи доставки узгоджуються окремо в кожному конкретному випадку

ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ

Вартість доставки по Києву та Київській області (до 1 кг) від 35 грн.
Вартість доставки в інші міста України (до 1 кг) від 40 грн.
Термін доставки: 1-2 дні

Зверніть увагу:

• при замовленні товару накладеним платежем, транспортна компанія візьме додатково до вартості доставки ще 20 грн. + 2% від суми посилки за перерахування коштів;
• термін зберігання посилки на пошті — 5 робочих днів безкоштовно, по закінченню цього терміну, посилка зберігається на платній основі (згідно з тарифами компанії Нова пошта);
• вартість доставки безпосередньо залежить від ваги посилки;
• при замовленні адресної доставки кур'єрською службою Нової пошти, одержувач додатково оплачує вартість даної доставки (відповідно до тарифів компанії);
• клієнт, який не забрав своє замовлення, що було відправлене накладеним платежем, зобов'язується оплатити вартість доставки в обидві сторони, на вимогу нашої компанії.

ДОСТАВКА УКРПОШТОЮ

Вартість доставки по Києву та Київській області (до 1 кг) від 25 грн.
Вартість доставки в інші міста України (до 1 кг) від 30 грн.
Термін доставки: 3-4 дня

Замовлення, що надійшли в неділю обробляються і відправляються в понеділок.
Доставка замовлень оформлених в святкові дні, здійснюється в перший робочий день.

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА

Для постійних клієнтів існує бонусна програма.

Замовляючи товар вдруге на суму від 1990 грн доставку оплачує наша компанія.

ДОСТАВКА НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ

Доставка по Україні не здійснюється на території АР Крим та зони проведення АТО.

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

Міжнародна доставка здійснюється УкрПоштою.

Замовлення відправляється на наступний день після оплати (крім неділі).

Після оформлення замовлення клієнт отримує трек-номер для відстежити посилку на сайті УкрПошти.
Термін доставки: від 2 тижні.
Передоплата 100% з урахуванням вартості доставки.
Способи оплати: оплата проводиться на сайті через онлайн сервіси Liq Pay, PaySend, Яндекс Гроші
Вартість доставки безпосередньо залежить від ваги посилки.
Орієнтовні вартість доставки: від 100 г до 250 г - 7 $; від 500 г до 1000 г - 20 $; від 1000 г до 2000 г - 30 $

Замовлення, що надійшли в неділю обробляються і відправляються в понеділок.
Доставка замовлень оформлених в святкові дні, здійснюється в перший робочий день.

ОПЛАТА ТОВАРУ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Способи оплати: безготівковий розрахунок, накладений платіж.

БЕЗГОТІВКОВІЙ РОЗРАХУНОК

Оплата без комісії через платіжну систему Liq Pay карткою Visa або Master Card будь-якого банку (послуга можлива при оформленні замовлення через Корзину), зарахування коштів відбувається на протязі 10 хвилин.

Оплата на карту Приват банка. Реквізити будуть відправлені вам, після оформлення замовлення, в sms і на електронну пошту.

Платежі відправлені через Приват банк надходять протягом 10 хвилин, перекази відправлені через інші банки зараховуються протягом доби.

Ми відправляємо замовлення після надходження оплати за замовлення на розрахунковий рахунок.

Переконайтеся, що ваша платіжна карта відкрита для Internet платежів.

Дані, що потрібно заповнити на сторінці оплати для здійснення оплати замовлення є конфіденційними і не передаються третім особам.

ПІСЛЯПЛАТА (НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ)

Спосіб грошових розрахунків, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання.
Накладений платіж є послугою компанії Нова Пошта. Оплата замовлення здійснюється готівкою при отриманні у відділенні Нової Пошти і становить: вартість посилки + вартість накладеного платежу 2% від суми замовлення + 20 грн + вартість доставки.

Комісію за накладений платіж завжди оплачує покупець.
При накладеному платежі посилка не може бути відкрита та оглянута, оскільки упакування втрачає свою цілісність.

УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

В разі, якщо:
•при перевірці посилки (під час отримання) ви помітили пошкодження товару, повідомте нам про це.
•при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, ми обміняємо його або повернемо оплату.
•проблема виявлена пізніше, надішліть нам лист на електронну адресу browssoap@gmail.com: опишіть ситуацію, прикладіть фото / відео товару.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» парфюмерно-косметичні вироби належної якості є товарами, які не підлягають обміну (поверненню).

Наша компанія розглядає кожен індивідуальний випадок і приймає рішення про повернення (обмін) товару належної якості.

Якщо причина повернення аргументована, ми допоможемо швидко і легко оформити обмін (повернення).

Якщо товар не відкрито, він не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості, цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите недоліки товару, повідомте нас.

У разі виявлення товару неналежної якості наша компанія керуючись положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» на ваш вибір здійснює: заміну товару; компенсацію вартості товару.

Протягом 10 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, відправляємо вам повідомлення на електронну адресу про статус повернення і приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок.