ENG

ДОСТАВКА, ОПЛАТА, УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ


ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка по Україні здійснюється компаніями Нова пошта та Укрпошта.

Доставка оплачується відповідно до тарифів транспортних компаній перевізників при отриманні товару.

При оплаті замовлення до 9:00 ранку товар відправляється в день замовлення (крім неділі).

ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ


Вартість доставки по Києву та Київській області (до 1 кг) від 30 грн.

Вартість доставки в інші міста України (до 1 кг) від 40 грн.

Термін доставки: 1-2 дні

Зверніть увагу:

• при замовленні товару накладеним платежем, транспортна компанія візьме додатково до вартості доставки ще 20 грн. + 2% від суми посилки за перерахування коштів;

• термін зберігання посилки на пошті — 5 робочих днів безкоштовно, по закінченню цього терміну, посилка зберігається на платній основі (згідно з тарифами компанії Нова пошта);

• вартість доставки безпосередньо залежить від ваги посилки;

• при замовленні адресної доставки кур'єрською службою Нової пошти, одержувач додатково оплачує вартість даної доставки (відповідно до тарифів компанії);

• клієнт, який не забрав своє замовлення, що було відправлене накладеним платежем, зобов'язується оплатити вартість доставки в обидві сторони, на вимогу нашої компанії.

ДОСТАВКА УКРПОШТОЮ

Вартість доставки по Києву та Київській області (до 1 кг) від 25 грн.

Вартість доставки в інші міста України (до 1 кг) від 30 грн.

Термін доставки: 3-4 дня

Замовлення, що надійшли в неділю обробляються і відправляються в понеділок.

Доставка замовлень оформлених в святкові дні, здійснюється в перший робочий день.

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА

Для постійних клієнтів існує бонусна програма.

Замовляючи товар вдруге на суму від 1990 грн доставку оплачує наша компанія.

ДОСТАВКА НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ


Доставка по Україні не здійснюється на території АР Крим та зони проведення АТО.

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

Доставка по світу здійснюється Укрпоштою.

Замовлення відправляється на наступний день після оплати (крім неділі).

Після оформлення замовлення вам надається трек-номер, за допомогою якого ви можете відстежити посилку на сайті Укрпошти.

Термін доставки: 1-2 тижні.

Передоплата 100% з урахуванням вартості доставки.

Способи оплати: оплата проводиться на сайті через онлайн сервіси Liq Pay, PaySend, Яндекс Гроші

Вартість доставки безпосередньо залежить від ваги посилки!

Орієнтовні ціни: від 100 г до 250 г - 7 $; від 500 г до 1000 г - 20 $; від 1000 г до 2000 г - 30 $

Замовлення, що надійшли в неділю обробляються і відправляються в понеділок.

Доставка замовлень оформлених в святкові дні, здійснюється в перший робочий день.

ОПЛАТА ТОВАРУ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ


Способи оплати: безготівковий розрахунок, накладений платіж.

БЕЗГОТІВКОВІЙ РОЗРАХУНОК

Оплата без комісії через платіжну систему Liq Pay карткою Visa або Master Card будь-якого банку (послуга можлива при оформленні замовлення через Корзину), зарахування на протязі 10 хвилин.

Оплата на карту Приват банка. Реквізити будуть відправлені вам, після оформлення замовлення, в СМС і на електронну пошту.

Платежі відправлені через Приват банк надходять протягом 10 хвилин, перекази відправлені через інші банки зараховуються протягом доби.

Ми відправляємо замовлення після надходження оплати за замовлення на розрахунковий рахунок.

Якщо оплата замовлення проводиться через термінал Приват банку до 15:00, кошти надходять на протязі робочого дня, якщо після 15:00 — на наступний день.

Зверніть увагу: при оплаті з карт Альфа банк і інших банків, гроші зараховуються до 2 банківських днів.

Переконайтеся, що ваша платіжна карта відкрита для Internet платежів.

Дані, що потрібно заповнити на сторінці оплати для здійснення оплати замовлення є конфіденційними і не передаються третім особам.

НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ

Накладений платіж є послугою компанії Нова Пошта. Оплата замовлення здійснюється готівкою при отриманні у відділенні Нової Пошти і становить: вартість посилки + вартість накладеного платежу 2% від суми замовлення + 20 грн + вартість доставки.

Комісію за накладений платіж завжди оплачує покупець.

УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

При перевірці посилки під час отримання ви помітили пошкодження товару? Розкажіть нам про проблему, і ми допоможемо її вирішити.

Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, ми обміняємо його або повернемо оплату.

Якщо проблема виявлена пізніше, надішліть нам лист на електронну адресу browssoap@gmail.com: опишіть ситуацію, прикладіть фото / відео товару.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» парфюмерно-косметичні вироби належної якості є товарами, які не підлягають обміну (поверненню).

Наша компанія розглядає кожен індивідуальний випадок і приймає рішення про повернення (обмін) або відмову в поверненні (обміні) товару належної якості.

Якщо причина повернення аргументована, ми допоможемо швидко і легко оформити обмін (повернення).

Якщо товар не відкрито, він не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості, цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите недоліки товару, повідомте нас.

У разі виявлення товару неналежної якості наша компанія керуючись положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» на ваш вибір здійснює: заміну товару; компенсацію вартості товару.

Протягом 10 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, відправляємо вам повідомлення на електронну адресу про статус повернення і приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок.